Sitemizde şuan toplam 4981 film bulunmaktadır.

Kiralık Aşk 3.Bölüm izle 3 Temmuz 2015 Cuma

FILM BILGILERI 2 sene önce eklendi
Kiralık Aşk 3.Bölüm izle 3 Temmuz 2015 Cuma

Kategori: Kiralık Aşk izle

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Kiralık Aşk 3.Bölüm izle 3 Temmuz 2015 Cuma” filminde 20 Yorum bulunuyor.
  1. TUĞÇE & KİRALIKAŞKBİTANEGERİSİBAHANE :D - 2 sene önce demiş ki:

    ve yineeee harika bir bölümdü yasemin senden nefret ediyorum ya ömer seni istemiyo defneye aşık oldu diye ayakkabıyı çalman ve defneyi işten kovdurtman bişeyi değiştirmez aşklarn önüne geçemezsin elbet ortaya çıkcak ve ömer sende kızı hemen işten kovdun inanamıyorum sana insan biraz araştırır neyse umarım 4. bölümde herşey ortaya çıkar defne işine geri döner ve sakarlıklar romantik bölümler geri gelir ömer and defne çoh yakışıyonus ya 😀 dansta bari öpeydin kızı be ömer 😀

  2. Barbuy - 2 sene önce demiş ki:

    Bu ne yaaaa tongoyla diziyi bitirdinizzzz …Bu bolumu begenmedimmm …. Ya ben kiraz mevsimini cok ozledimmm dort gozle yeni sezonu bekliyoriumm …

  3. Özlem - 2 sene önce demiş ki:

    Git kiraz mevsimini izle o zmn burda ne işin var

  4. zeynep - 2 sene önce demiş ki:

    ömer bu kadar suratsız olmak zorundamı bende defnenin yerinde olsam sinana aşık olurdum

  5. zeynep - 2 sene önce demiş ki:

    ömer bu kadar suratsız olmak zorundamı ben olsam bende defneye aşık olurum

  6. cennet - 2 sene önce demiş ki:

    Cok harika bi dizi:).omerle defnenin dansi cok guzeldi.yasemin e uyuz oluyorum ya rolunu cok ii oynuyo.gelcek bolumu sabirsizlikla bekliyorm.en guzel romantik komedi dizisi sezonun bence

  7. hatice - 2 sene önce demiş ki:

    bu dizi yine bir kore dizisinden (can love become money 2012)ama biraz değiştirmişler ama ana teması aynı. bu dizide ayakkabı mağazası kore dizisinde otel ile ilgiliydi ama yinede yeppudaa:))

  8. damla - 2 sene önce demiş ki:

    hayır arkadaşlar her şeyi ÖMER in üstüne atmayın DEFNE ayakabıyı getirdiğinde lobosu gelmişti defne loboya gitiğinde yasemin ayakabıyı aldı ama ÖMER e suçu atmayın nütfen rica ederim ama 4.bölümde Yasemin ayakabı koyduğu yerde değil ortaya çıkacak bu arada kiraz mevsimine söz yok yorumlarınız okudu haberiniz olsun dediklerim unutmayın 4.bölümde de yorum yazınızzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz………………………………………………………………………….

  9. nana - 2 sene önce demiş ki:

    ya ömere de hak vermek lazım çocuk napsın hiçbirşey bilmioo 🙁
    keşke böyle bitmeseydi ama yeni bölümde ne olacağı kiralık aşkın 72 bin kişilik facebookk sayfasından ulaşabilirsiniz beğenmeyi unutmayınn

  10. Yekta Atayaç - 2 sene önce demiş ki:

    Kiralık aşk muhteşem bir film heleki bu bölüm izlemenizi çok isterim sevdiğim bütün filmler kaldırıldı bu da kaldırılırsa bidaha asla tv izlemem bu arada adı mutluluğu izlemenizi de tavsiye ederim 🙂

  11. Aysegül - 2 sene önce demiş ki:

    Sabirsizlikla 4. Bölüm bekliyorum cok seviyorum omer ve defneyi

  12. Nigga - 2 sene önce demiş ki:

    İzlediğim tek dizi. Kiralık aşk. Bölüm çok güzel gidiyordu lakin sonu kötü bitti. Diğer bölümde ne olacağını merakla bekliyoruz 🙂

  13. hatice - 2 sene önce demiş ki:

    bana göre defnenin eski kabarık saçı daha güzeldi.

  14. cinar - 2 sene önce demiş ki:

    zeynep sen konusunca benim sinirim bozuluyo ayrica bence sende suratsyzsyndyr eminim omer gibisini bulursan ki bulmassin basina tac yap piiiiiiiiiis

  15. Bariw Arduc - 2 sene önce demiş ki:

    Yaa sonu kotu bitti bee resmen aladim Inwallah 4 bolumde herwey yoluna girer

  16. melisa - 2 sene önce demiş ki:

    omer bukadak suratsls olma bu son bolumde senden bunu beklemesdim isan once arastlr sen naptln defney isten clkartln olmyoki nolur defneni gonunu al

  17. ayda - 2 sene önce demiş ki:

    yasemin kadar gıcık biri yok güzelim defnenin göz yaşlarını indirdi 🙁

  18. zilan - 2 sene önce demiş ki:

    bence yasemin çok acımasız,

  19. zeynep - 2 sene önce demiş ki:

    bence aşk oyunu gerçeğe dönebilir 4. bölümde

  20. recep kayacan - 2 sene önce demiş ki:

    çokgüzel bir filim inşslah buda çabuk bitmez ömerle defnede biri birine çok aşık ömer defneye bi pasverse daga güzel olacak o yasemin yokmu çok gıcık oluyorum ona inşalah bizede alah böyle bir aşk nasip eder